دل نوشته

نوشته های ادبی و شخصی و ........

دل نوشته

نوشته های ادبی و شخصی و ........

۱

نام و اسم من مهم نیست مهم اثار خوبی و بدی هستش که بعد از من به جامیمونه.شاید اگه روزی کسی این نوشته ها رو بخونه به افکار من بخنده اما صد سال دیگه هم این افکار برای من تازگی و طراوت خاص خودشو داره چون فکر میکنم که در هر شرایطی منطقی بودم چه در حداقل و چه در حداکثر. 

از در خروجی عمارت که فاصله زیادی تا عمارت داره (۳دقیقه)با سنگ های پهن سفید از میان چمن ها جاده ای گسترده شده تا گل ها و چمن های اطراف آسیب نبینن. 

زندگی در بهشت برای من زندگی در عمارتم هستش. 

تمام درختان سر به فلک کشیده زیبایی حیرت اوری به  عمارت سفید و رویایی دادند.پشت عمارت پس از۵دقیقه پیاده روی از میان مه های غلیظ به مبل های حصیری موجود در الاچیق بر میخورید که از نشستن و فکر کردن در اونجا خسته و یا سیر  نمی شین.  

پس از ۳ دقیقه پیاده روی به غرب.به یک تاب زیبا بر میخورید که نزدیک به عمارت هستش در زیر شاخ و برگ درختان خود نمایی می کنه.  

چراغ های بزرگی در باغ نصب هست که شب تاریک رو مثل روز روشن میکنه. 

در طرف شرق الاچیق پس از ۳ دقیقه پیاده روی به خانه ای کوچک بر می خورید در کنج دیوار ها که محل زندگی باغبان هستش.  

در ورودی عمارت چوبی و کلون دار است با صدای باز شدن در مستخدم شما رو به اتاق پذیرایی در طرف چپ راهنمای میکنه.سالنی بزرگ با بیش از ۵ دست مبلمانو تلویزیون ۲۹ اینچ که در انتهای سالن دیوار جنوبی نصب شده . 

این خونه حقیقتی محض در رویای من هستشکه ارزو دارم روزی اون رو بسازم.

نظرات 4 + ارسال نظر
حامد جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:01 ب.ظ http://www.atishmazgroup.blogsky.com/

با سلام
کار خوبی رو آغاز کردی!
اگه مایل به تبادل لینک باشی خبرم کن.
موفق باشی

آقاپسر جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:09 ب.ظ http://aghapesar.blogsky.com

سلام

"چراغ های بزرگی در باغ نصب هست که شب تاریک رو مثل روز روشن میکنه. " ، آخه چرا ؟ ، شبم قشنگی های خودشو داره ... ، شب به شب بودنش قشنگه ...

خوب باشید ...

بله با ستاره ها حرف زدن و قدم زدن در دل شب کاری که ادم از اون خسته نمی شه ممنونم که تذکر دادی دوست من:)

مهدی جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:09 ب.ظ http://spantman.blogsky.com

واقعا عالیه که انقدر با جزئیات می تونی چیزی رو تصور کنی امیدوارم بتونی بهترشو داشته باشی اما بهت توصیه می کنم قلم به دست بگیری و بنویسی
منظورم داستانه به نظرم موفق میشی آخه استعدادش و داری
موفق می شی ببین کی گفتم

سلام ممنونم ولی قلم من خیلی ضعیفه:)
من همه ی تلاشم رو میکنم ممنونم از اینکه وقت گذاشتین و خوندین

[ بدون نام ] دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:44 ق.ظ http://www.enekaseab.blogsky.com

من عاشق شبم.و خیلی دوسش دارم .پیش منم بیا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد