دل نوشته

نوشته های ادبی و شخصی و ........

دل نوشته

نوشته های ادبی و شخصی و ........

۳-بهار میره

امروز این باغ پر از غمه.زمستانی رو که در اون راه ندادم از رو دیوار پرید تو باغم.خیلی هوا سرد.ولی باید باشم.نباید این سرما باغم رو ویران کنه.نمی گذارم اونو ازم بگیره. 

چرا بهار رفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

من که از بهار خوب  تو باغم استقبال کردم!من که همیشه دوسش داشتم! 

رسم زمونه اینه که همه ی ۴فصل باشن.با زمستون سرد و برف های سفید هم شاد میمونیم تا شاید انتظار بهار به ثمر برسه و بهار برگرده. 

من همینجا رو این تاب تنهایی هی تاب میخورم و انتظار میکشم. 

امروز غمگینم از دنیا از ادمها از خودم و شادم به انتظار اومدنش . 

اگر چه سخت باشد فرقت یار  

در او شیرین بود امید دیدار  

 

شاید این غم اغاز ساختن باشه.من این غم رو با امید سپری می کنم. 

 

انچه جگر سوزه بود                       روزی جگر سازه شود 

  

میدونم که میدونی بهار  من همیشه به یادتم.پس اگه دلت برای باغ من تنگ شد نگاه به زمستون نکن فقط بیا.پا بگذار رو این ترتیب ها و بیا .پا بگذار رو غرورت و بیا. 

من همیشه برای تو بی غرور بودم پس برای من مغرور نباش.  

بهارم 

من عشقت رو به همه دنیا نمی دم 

حتی یادت رو به کوه و دریا نمی دم 

با تو میمونم واسه همیشه

نظرات 1 + ارسال نظر
کارن دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:27 ق.ظ http://she.blogsky.com

وبلاگ قشنگی داری ..آهنگ دلنوازی هم برای وبلاگ قشنگت انتخاب کردی ...من شما رو لینک دادم . اگه موافق بودی شما هم لینک وبلاگم رو لینک کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد