دل نوشته

نوشته های ادبی و شخصی و ........

دل نوشته

نوشته های ادبی و شخصی و ........

۸-دوست

همیشه وقتی بهش احتیاج داری میره.زود دلشو میزنی.ازت خسته میشه دلش میخواد کمی فراموشت کنه. 

همیشه وقتی سنگ صبور میخواد تو اولین داو طلبی چون خودت رو دوستش میدونی ولی اگه تو یه گوش شنوا بخوای اون میره و به روی خودش هم نمی اره. 

و این همون تنهایی هستش که تو همیشه با خودت داریش. 

چه شب پر ستاره ای.چه اسمون صافی. 

کاش یه دوست بود که دلش همین قدر صاف بود. 

نسیم خنکی می وزه.روح ادم تازه میشه و به زندگی امیدوار.انگار هنوز از انتظار خسته نشدی! 

انگار تازه اول انتظاره. 

ولی حقیقت همیشه اون چیزی که میبینی نیست! گاهی دقیقاً اون چیزیه که نمیبینی یا نمی دونی. 

همیشه میگن یه دوست خوب بهتر از هر کسی برای ادم هستش.اما کجاست دوست خوب؟ 

این تنهایی ها این بی کسی ها همه شیرین میشه چون میدونی یکی هست که همیشه کنارت میتونه راه بره و از خودت باشه. 

اینا درد دل هایی هستش که سنگ صبورش فقط تویی. 

تویی که توی این شب تاریک هم با من میمونی . 

توی تنهایی ها هستی.توی خوشی ها هستی.تو تنها دوستی هستی که از حرفهای دلم بر علیه من استفاده نمی کنی و تنهام نمیذاری! 

خدایا وقتی این شب رو افریدی یاد ویسنا بودی؟ 

یاد این بودی که شبها میاد با هات حرف میزنه؟کنارت چای میخوره به ستاره هات نکاه میکنه حتی تو باهاش هم بازی میشی؟ 

چی میگم؟!!معلوم تو همیشه یاد من بودی حتی وقتی خودم از خودم یادم نیست تو به یادمی. 

دیگه نمی ترسم اگه همه ادم ها تنهام بذارن میدونم تو هستی.بازم تنها نمی شم.  

میدونی خدا جون دوست های من وقتی به من احتیاج دارن منو میخوان وقتی من به اونا احتیاج دارم فرار میکنن.فکر میکنن من ..................... 

ول کن این حرف ها رو.مهم اینه که تو هستی. 

یادت بازی های بچگیم؟اسمت رو شیشه مینوشتم بهت می گفتم اگه این پاک شه یعنی نیستی ولی اگه بمونه یعنی هستی و بعد میرفتم دنبال بازی. ۳ روز بعد یا بیشتر وقتی اسمت رو میدیدم تازه ذوق میکردم که اخ جون تو هستی.همیشه دنبالت میگشتم.هی میرفتم جایی قایم میشدم که تو نباشی ولی همیشه خوب که فکر میکردم باز تورو اونجا حس میکردم. 

بیشتر  از پدر و مادرم تو مواظب من بودی و بیشتر از اونا تو رو دوست دارم.تو توی دلم بودی.توی وجودم. هم بازی من بودی هم رازم بودی.و همه چیزم هستی. 

تو تنهام نذار.دوست دارم خدا جون.

نظرات 9 + ارسال نظر
پرستو یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:14 ب.ظ http://parastoo20.blogfa.com

سلام عزیزم
مرسی که بهم سر زدی...
مطالبت خیلی قشنگ بود...
اگه یکم بهش برسی خیلی عالی میشه...
بازم بهم سر بزن ...خوشحال میشم گلم ..

ممنون.خوشحال میشم بیشتر راهنمایی کنیم:)

[ بدون نام ] دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:36 ب.ظ http://haamy.blogsky

سلام دوست عزیز
خواندن دل نوشته هات آرامش خاصی به من می دهد.
انشا الله زندگی با آرامشی داشته باشی.

ممنونم.نظر لطف شماست.

وفا سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:38 ق.ظ http://vafa.blogsky.com

سلام . از اینکه برام ژست گذاشتی ممنونتم.
من هم بی اجازه اومدمو وبلاگتو خوندم.

:)) کار خوبی کردی دوست من.ببخش اگه سطح نوشته هام پایین هستش

عسل بانو سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:25 ب.ظ

سلام مرسی اومدی..
من هم براش می نویسم..
خیلی..
نمیتونیم باهم باشیم..
خیلی دوستش دارم..
و میخوام روزی که دیگه تمام راهها بسته شد..بهش بدم..:)
لینکت کردم

عسل بانو پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:26 ب.ظ http://asalienazeto.blogsky.com

سلام..نوشتم..و لینکت کردم..منتظرتتم

وفا جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:07 ب.ظ http://vafa.blogsky.com

سلام :

چرا دیگه چیزی ننوشتی دوست من!

می نویسم:)

یه کوچولو و آقاییش شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:43 ب.ظ http://yekocholoo.blogsky.com

سلام نوشتتم..بیا:)

عسل بانو چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:21 ب.ظ

سلام.
نه خودم رو اذیت نمیکنم..دوست ندارم نا مهربونی ازش ببینم..
دلم طاقت نداره باهم سرد باشه..ک)
باز هم نوشتم..
چرا خانومی؟:(دعواتون شد؟

نه وقت سردیشه:))

ِآتین شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:18 ق.ظ http://www.smallcinema.blogfa.com

اووه این دوست که این جوری باشه که دوست نیست ...
احتمالا منظورت یه فرد خاصیه چون اون باتو اینجوری کرده دلیل نمیشه همه دوستا اینجوری باشن ....
بعدشم دنیا که به آخر نمیرسه اصلا بذار بره این همه آدم دورو برت شاید خیلی ها بخوان باهات دوست بشن غصه نداره...
این هم که اون رفته دو واضح داره که شاید یکیش باشه
۱-تو یه کاری کردی که اون بره
۲- یارو خل بوده
همین......
با صراحت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد